EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


10.02.2021

Izbereš in plačaš rezervacijo sobe v hotelu, na lokaciji te pošljejo v drug hotel


Naslovna slika

Slovenski potrošnik je prek spletne strani nemške turistične agencije rezerviral dopust v izbranem hotelu. Ob prijavi na lokaciji ga je osebje hotela seznanilo, da nima rezervacije pri njih, temveč v drugem hotelu, ki je bil tudi slabše kategorije. Ponudili so mu tudi možnost bivanja v njihovem hotelu, a zgolj z doplačilom v višini 280 EUR.

Potrošnik je zaplet nemudoma sporočil predstavniku agencije, ki mu je v pogovoru predlagal, da izvede doplačilo, ki mu ga bo agencija povrnila na podlagi posredovanega zahtevka za povračilo doplačila. 

Potrošnik, ki mu je bilo s strani agencije obljubljeno, da bo o zadevi obveščen še med bivanjem v hotelu, tudi  po treh mesecih od agencije ni prejel obljubljenega povračila doplačanega zneska zato se je obrnil na EPC Slovenija. Po pregledu dokumentacije je bila zadeva predana v reševanje na EPC v Nemčiji. V odgovoru na poziv nemških kolegov je agencija večmesečno zamudo s povračilom opravičevala s tehničnimi težavami, ki so jim onemogočale finančne transakcije, vendar so kmalu zatem potrošniku le povrnili neupravičeno doplačilo za rezervirano sobo v višini 280 EUR.


Foto: depositphotos 

 








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024