EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


17.04.2025

Kraja med dostavo in neodziven trgovec: zgodba s srečnim koncem


Naslovna slika

Potrošnik je pri spletnem podjetju Amazon EU naročil in plačal mobilni telefon. Ob prevzemu paketa, ki ga je dostavila dostavna služba, ga je pričakalo neprijetno presenečenje – v paketu sta bila le polnilec in navodila za uporabo, brez glavnega naročila – mobilnega telefona.

Nemudoma je obvestil tako trgovca kot dostavno službo. Ta je potrdila, da je do tatvine vsebine paketa prišlo med transportom iz skladišča paketov pri podjetju Amazon EU. Podjetje je od potrošnika zahtevalo predložitev policijskega poročila, ki ga je potrošnik tudi pridobil in posredoval. Kljub temu je podjetje trdilo, da policijska prijava ni ustrezna, a ni pojasnilo, kaj naj bi v njej manjkalo.

V času številnih poskusov potrošnika, da bi pridobil dodatna pojasnila, je podjetje Amazon EU zaprlo njegov uporabniški račun zaradi domnevne kršitve pogojev uporabe. S tem je bila onemogočena vsa nadaljnja komunikacija – brez aktivnega računa namreč ni bilo mogoče stopiti v stik z njim.

Potrošnik se je zato znašel v težki situaciji: dostavna služba je trdila, da lahko nadaljuje z obravnavo primera le s soglasjem podjetja, a do slednjega potrošnik ni mogel več dostopati. Tako je bil ujet v administrativno slepo ulico, kjer nobena stran ni želela ali mogla ukrepati brez sodelovanja druge.

V iskanju rešitve se je obrnil na Evropski potrošniški center (EPC) Slovenija. Po pregledu dokumentacije in okoliščin primera je pravna svetovalka EPC Slovenija zadevo predala v nadaljnje reševanje EPC Luksemburg, kjer se nahaja sedež podjetja Amazon EU.

Zahvaljujoč učinkovitemu sodelovanju znotraj mreže EPC je bil primer uspešno zaključen – EPC Luksemburg je posredoval pri podjetju in dosegel vračilo celotne kupnine. Potrošnik je bil z razpletom zelo zadovoljen.



Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023