EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


15.05.2015

Nakup luči pri nemškem podjetju v finančnih težavah


Naslovna slika

Slovenski potrošnik je preko nemške spletne trgovine naročil visečo luč. Ko jo je prejel, je ugotovil, da luč ne dela, zato jo je poslal nazaj prodajalcu in ga prosil, da luč zamenja za novo. Ker nove luči ni dobil, se je ponovno obrnil na prodajalca, vendar odgovora ni prejel. Potrošnik je zato za posredovanje zaprosil EPC Slovenija, ki je s pomočjo EPC Nemčija ugotovil, da je podjetje v stečajnem postopku. Nemški EPC je navezal stik s stečajnim upraviteljem in pridobil potrebne informacije o postopku, stroških in rokih za prijavo terjatev, tako, da je potrošnik, ki je želel prijaviti svojo terjatev, prijavo lahko opravil.


Če blaga, ki ste ga naročil pri tujem podjetju, niste dobili, ker je podjetje v stečajnem postopku, se lahko za podatke o tem- kam, kako in do kdaj prijaviti svojo terjatev, obrnete na EPC Slovenija, ki bo te podatke pridobil od EPC v državi prodajalca.


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024