EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


23.09.2025

Napačna označba lokacije nastanitve na Booking.com


Naslovna slika

Na Evropski potrošniški center Slovenija se je obrnila potrošnica, ki je preko priljubljene spletne strani Booking.com rezervirala in plačala nastanitev v Parizu. Kmalu po plačilu je ugotovila neprijetno napako in sicer na zemljevidu Booking.com je bila namestitev napačno označena, saj je bila dejanska lokacija kar tri kilometre oddaljena od prikazane.

Čeprav je bil uradni naslov ponudnika pravilen, je bil napačno umeščen na zemljevidu. Potrošnica je izbrala prav to namestitev izključno zaradi lokacije, zato je takoj vložila pritožbo pri ponudniku, zavrnila bivanje in zahtevala vračilo celotne kupnine. Ker ponudnik na njene pozive ni odgovarjal, se je obrnila neposredno na Booking.com.

Posrednik ji je sprva ponudil zgolj dobropis v spletni denarnici, ki bi pokril manj kot tretjino plačanega zneska. Potrošnica s tem ni soglašala, saj je menila, da je bila zavedena, prav tako nastanitve ni koristila, zato je vztrajala pri vračilu celotne kupnine ter se po pomoč obrnila na EPC Slovenija.

Po preučitvi primera je EPC ugotovil, da je pritožba utemeljena, zato jo je skupaj z dokumentacijo posredoval nizozemskim kolegom, ki so stopili v stik z Booking.com, saj je šlo v tem primeru za napako Booking.com, kjer je objavljen zemljevid. Podjetje je nato zahtevalo dokaze o napačni označitvi lokacije. Po prejemu dokazov je Booking.com priznal napako ter potrošnici vrnil celoten znesek rezervacije.




Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024