Odpoved potovanja zaradi razglašene epidemije, zaplet z rezervirano nastanitvijo

Potrošnik, ki je imel marca 2020 rezerviran apartma v avstrijskem hotelu, je nekaj dni pred prihodom, zaradi okoliščin s korona virusom, želel s ponudnikom najti sporazumno rešitev, in sicer rezervacijo prestaviti na kasnejši datum ali prejeti delno povračilo stroškov rezervacije ali popust za kasnejše obdobje. Cena rezervacije namreč ni bila zanemarljiva, saj je potrošnika stala nekaj več kot 2.000 EUR.
Hotel je vztrajal pri veljavnosti splošnih pogojev, s čimer bi bil potrošnik upravičen zgolj do vračila turistične takse in končnega čiščenja, poleg tega naj bi se v tistem trenutku še zmeraj dalo potovati in prosto gibati na območju preživljanja dopusta.
Ker s ponudnikom ni našel sprejemljive rešitve, je potrošnik pomoč poiskal pri EPC, ki je pritožbo posredoval kolegom v Avstriji. V odgovoru na dopis je hotel pojasnil, da je do izpada komunikacije prišlo zaradi izjemnega povečanja obsega dela, zaradi česar so sporočilo potrošnika spregledali. Prav tako so izpostavili, da bi si želeli nesporazum rešiti neposredno s potrošnikom, ki so ga kontaktirali tik pred iztekom leta in zadevo tudi uredili.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024