EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


20.11.2020

Odpovedano križarjenje


Naslovna slika

Skupina 4 potrošnikov je pri slovenski agenciji, ki je posredovala ponudbo organizatorja potovanja iz Švice, s hrvaškim pogodbenim izvajalcem storitve, rezervirala križarjenje, ki bi se moralo izvesti v marcu 2020, a je bilo zaradi koronavirusa odpovedano. Na agencijo, pri kateri so vplačali rezervacijo so zato naslovili zahtevo za povračilo vplačil, ki pa je z izpolnitvijo obveznosti odlašala. Za reševanje zadeve je bilo po navedbah agencije pristojno hrvaško ladjedelniško podjetje, zaradi česar je bil pripravljen primer predan EPC na Hrvaškem.

Hrvaški EPC je pozval izvajalca k obravnavi zahtevka za povračilo zaradi odpovedanega potovanja. Ta je v svojem odzivu na zahtevo potnikov za povračilo ponudil vavčer enake vrednosti, ki ga je možno izkoristiti do 31. 12. 2021 v okviru vseh ponudb švicarskega organizatorja potovanja; poleg tega se je potnikom dodatno ponudil tudi bon za potnike v višini nekih 300 € po kabini, ki ga lahko izrabijo za ponudbo na krovu. Če vavčerja potniki v času njegove veljavnosti ne bodo izrabili, lahko zaprosijo za izplačilo vrednosti vavčerja.


Potniki so se s ponudbo strinjali, zato smo njihov primer zaključili.

 

Foto: depositphotos
 








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024