EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


04.01.2015

Odškodnina za izgubljeno prtljago


Naslovna slika

Potrošnica je potovala z letalom iz Varšave do Dunaja, kjer je ugotovila, da njena prtljaga manjka. Na letališču na Dunaju je nato izpolnila obrazec za izgubljeno prtljago in ga poslala službi letališča, ki skrbi za izgubljeno prtljago. Ker prtljaga ni bila najedena, se je potrošnica po navodilih z letališča, obrnila neposredno na letalskega prevoznika, na katerega je naslovila zahtevo za povračilo stroškov kovčka in njegove vsebine. Po večkratnih neuspelih poskusih vzpostaviti stik z letalskim prevoznikom, se je potrošnica za pomoč obrnila na EPC, ki je od prevoznika zahteval povračilo stroškov, ki so nastali zaradi izgube prtljage. Ker potrošnica ni imela več shranjenih računov za kovček in izgubljene osebne predmete, je letalski prevoznik določil primerljivo odškodnino za izgubljeno prtljago in jo nakazal na osebni račun potrošnice.



Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024