EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


04.01.2015

Odškodnina zaradi zamude letala


Naslovna slika

Na nas sta se obrnila potrošnika, ki sta decembra 2013 letela z nemškim letalskim prevoznikom iz Dominikanske republike v München. Letalo je imelo skoraj pet urno zamudo, zaradi katere sta zamudila vlak do Ljubljane. Kupiti sta morala nove vozovnice za vlak in počakati na naslednji vlak, ki je peljal 12 ur kasneje. Z vzrokom za zamudo nista bila seznanjena in letalski prevoznik jima je ponudil odškodnino v obliki vavčerja v višini 600 EUR po osebi. V skladu z Uredbo Sveta št. 261/2004 o pravicah letalskih potnikov se izplača odškodnina v obliki vavčerja, če potnik s tem pisno soglaša. Potrošnika s tako obliko nista strinjala in ker jim je prevoznik zavrnil možnost izplačila v gotovini, sta se obrnila na naš center. Nemški center je kontaktiral letalskega prevoznika, mu razložil situacijo in po tem posredovanju se je prevoznik strinjal, da bo potrošnikoma nakazal odškodnino v višini 1200 EUR.


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024