EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


10.11.2016

Pohodniki pravočasno odpovedali namestitev v francoskih gorah, vendar denarja nazaj niso dobili


Naslovna slika

štirje slovenski pohodniki so že lansko leto načrtovali vzpon v gore v Franciji in v ta namen preko portala, kjer so zbrane možnosti za namestitev, rezervirali spanje v gorski koči za štiri osebe. Zaradi slabega vremena so vzpon odpovedali in uspešno odpovedali tudi rezervacijo nočitve.

Letos so pohodniki v prvi polovici aprila ponovno rezervirali nočitev v isti koči. Rezervacijo so enako kot lani opravili preko spleta in plačali depozit s kreditno kartico. Zaradi vremena so rezervirali 3 različne termine v juliju, depozit pa so zaradi limita plačali z dvema kreditnima karticama.

Prvi termin so pohodniki odpovedali in po odpovedi prejeli potrditveno sporočilo ter povrnjena sredstva. Drugi termin so izkoristili, zadnji termin pa so po povratku domov prav tako odpovedali. Ker tudi naslednji dan po odpovedi še niso prejeli potrditve, na portalu z rezervacijami pa je bila pri navedenem terminu izpisana napaka in dodatne spremembe onemogočene, so se na portal obrnili z vprašanjem in prošnjo za pomoč. Odgovora niso dobili.

Naslednji dan so stik s portalom poskušali vzpostaviti še preko kontaktnega obrazca, vendar odgovora tudi tokrat ni bilo. Zato so poklicali še oskrbnika koče, v kateri naj bi bivali, vendar jim ta ni mogel pomagati in jih je preusmeril na drugo številko, kjer se je oglasil le odzivnik. Ko so poklicali še portal, se je na telefon javil gospod, ki pa jim zaradi neznanja angleškega jezika, ni mogel pomagati. Pohodniki so se za pomoč obrnili na EPC Slovenija.

Pritožbo smo preučili in ugotovili, da je v splošnih pogojih portala določena možnost odpovedi rezervacije, in sicer, lahko potrošnik spremeni ali odpove rezervacijo najkasneje dan pred načrtovanim bivanjem. Vzpostavili smo stik z EPC Francija, ta pa je poskrbel, da je ponudnik v dobrem tednu dni vrnil sredstva v višini 212 evrov na račun potrošnika.


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024