EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


01.06.2017

Slovenska potrošnika ostala brez rezerviranega vozila na Siciliji


Naslovna slika

Slovenska potrošnica je v začetku januarja preko spletnega posrednika v Trapaniju na Siciliji rezervirala avto in zanj plačala 149,52 evrov. Ko sta s fantom prispela na Sicilijo, sta takoj odšla k ponudniku, pri katerem sta najela avto. Pričakalo ju je neprijetno presenečenje, saj jima ta ni želel predati vozila rekoč, da njuna bančna kartica (VISA) ni kreditna kartica temveč debetna, od strank pa da se zahteva kreditna kartica. Potrošnica je poklicala svojo banko, kjer so ji zagotovili, da je njena kartica kreditna, vendar je osebje ponudnika vztrajalo pri svojem in kartice ni želelo sprejeti. Potrošnika sta zato morala najti drug prevoz do hotela, kjer sta prespala, naslednji dan pa sta se ponovno obrnila na svojo banko. Tu so jima povečali limit na 3000 evrov, vendar avta pri ponudniku kljub temu nista dobila, zato sta ga bila prisiljena poiskati drugje, kjer so sprejeli njuno kartico. Za drug najem sta plačala 379,91 evrov.

Po prihodu domov sta poslala pritožbo spletnemu posredniku ter priložila dokazilo banke, da gre za kreditno kartico. Posrednik je njuno pritožbo posredoval ponudniku, ki svojega mnenja ni spremenil in je pritožbo zavrnil kot neutemeljeno. Potrošnica se je zato obrnila po pomoč na EPC Slovenija, kjer smo preko nemškega EPC vzpostavili stik s ponudnikom. Ta je vztrajal pri svojem in odločitev podkrepil z izpisom iz sistema za preverjanje kartic, kjer je bil na podlagi številke kartice izpisan podatek, da gre za debetno kartico. Kljub temu je po posredovanju Mreže EPC ponudnik le pristal na to, da potrošnici vrne znesek, ki ga je plačala za najem (149,52 evrov), škode, ki ji je nastala zaradi najema dražjega vozila pri drugem ponudniku, pa ni priznal.

Glede na opisan primer potrošnikom svetujemo, da v splošnih pogojih ponudnika preverijo, ali ta zahteva depozit, in če ga, katera plačilna sredstva sprejema. Če ni popolnoma jasno, da bo njihova kartica sprejeta, predlagamo, da so o tem predhodno prepričajo pri ponudniku. Poleg tega naj omenimo še, da nekateri ponudniki zahtevajo, da je oseba, ki je lastnik kreditne kartice, tudi voznik najetega vozila.

 

Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024