Poškodovan dostavljeni izdelek
Potrošnik je v italijanski spletni trgovini naročil nekaj kosov pohištva, ob prevzemu paketa pa je ugotovil, da so posamezni deli poškodovani. Odziv trgovca glede zamenjave poškodovanih delov je bil na samem začetku celo spodbuden, a se zadeva le ni rešila v roku enega meseca, potrošnik pa je ob preverjanju stanja reklamacije bil tudi preusmerjen na drug kontakt, glede katerega pa je imel že izkušnje z neodzivnostjo.
Po skoraj dveh mesecih brez odgovora prodajalca glede zamenjave dela je potrošnik pomoč poiskal pri EPC Slovenija, ki je njegov zahtevek posredoval kolegom v Italijo, saj je prodajalec odgovoren za poškodovan izdelek in ga v primeru spletnega naročila mora popraviti ali zamenjati, potrošnik pa lahko zahteva tudi znižanje kupnine ali vračilo kupnine.
Po več kot štirih mesecih je prodajalec zadevo uredil – na navedeni naslov potrošnika je poslal paket z nadomestnimi deli, ob prevzemu katerih je bil primer zaključen.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021