Potrošnica naročila dva para čevljev, prejela pa le enega

Potrošnica je pri nemškem spletnem prodajalcu naročila dva para čevljev. Ko je prejela paket je ugotovila, da en par čevljev v vrednosti 88 evrov, manjka. Paket je bil strgan in prelepljen z lepilnim trakom. Potrošnica je o tem še isti dan obvestila prodajalca.
Ta ji je odgovoril, da se je o zadevi pozanimal pri kurirski službi, vendar za enkrat še ni prejel njihovega odgovora.
Ker potrošnica tudi po več dneh ni dobila niti čevljev niti kupnine, se je za pomoč obrnila na EPC.
Pri redni dostavi blaga, naročenega prek spleta, po pošti itd., potrošnik pogosto ne pregleda takoj dostavljenega blaga. V skladu z Direktivo o pravicah potrošnikov se tveganje prenese na potrošnika, ko blago preide v fizično posest, ne glede na to, ali je bilo pregledano glede napak. Vendar v skladu z Direktivo o prodaji potrošniškega blaga in garancijah obstaja zahteva po dostavi blaga brez napak. Če se napaka pojavi v šestih mesecih po dostav je dokazno breme, da je bilo blago dostavljeno brez napak, na strani prodajalca.
Na podlagi določil navedene Direktive smo vzpostavili stik z EPC Nemčija. Prodajalec je potrošnici kmalu za tem vrnil 88 evrov na njen Pay Pal račun.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024