Pravočasna odpoved rezervirane namestitve

Potrošnik je na portalu booking.com uredil rezervacijo za bivanje v hotelu, a ker ravno v tem času rezervacije ni mogel izkoristiti, je v skladu s pogodbenimi določili lahko brezplačno preklical namestitev v plačanem terminu in uredil novo rezervacijo sobe v drugem terminu. V povratnem sporočilu platforme booking.com je dobil potrdilo o brezplačni odpovedi namestitve.
Po koncu bivanja v hotelu je poravnal vse stroške, hkrati pa opazil, da je bil z njegovega računa odtegnjen strošek ene dodatne nočitve. Potrošnik se je najprej obrnil na hotel, ki ga je preusmeril na platformo booking.com. Odziva z njihove strani ni prejel, zato je sprožil finančno reklamacijo (chargeback) pri svoji banki. V postopku je bilo razvidno, da je hotel potrošniku zaračunal, ker prvotna rezervacija ni bila odpovedana, čeprav je bil potrošnik s strani platforme obveščen o uspešni brezplačni odpovedi rezervirane sobe.
V naslednjem koraku je za pomoč zaprosil EPC Slovenija, ki je zadevo preučil in primer predal nizozemskim kolegom. Platforma booking.com sicer ni prevzela nobene odgovornosti, a je potrošniku kljub temu povrnila sredstva neupravičeno zaračunano nočitev, ki jo je zaračunal hotel, ker ni imel zavedene odpovedi rezervacije. Primer se je s potrditvijo nakazila na potrošnikovo booking kartico tudi zaključil.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024