Skupina potnikov prejela 3000 evrov odškodnine zaradi odpovedi leta

Oktobra lani je skupina 12 potnikov potovala iz Skopja v Benetke z letalskim prevoznikom, ki ima sedež na Madžarskem. Po vzletu je po približno 20 minutah v letalu začelo ropotati, potniki pa so bili obveščeni, da nadzorni sistem kaže, da so sprednja vrata v okvari in da bodo težavo skušali odpraviti. Ker to ni bilo možno, se je letalo moralo vrniti na letališče. Potniki so prejeli informacijo, da ponje pride letalo iz Budimpešte ter nove vstopne kupone in vavčer za hrano v vrednosti 5 evrov. Ob približno 18. uri so potniki ponovno vzleteli in na letališče v Benetke posledično prispeli skoraj 5 ur kasneje kot je bilo sprva predvideno.
Ker je šlo za zamudo, daljšo od 3ur, so potniki upravičeni tudi do odškodnine. Glede na dolžino leta, ki ne presega 1500 km, višina odškodnine znaša 250 evrov. Ena od potnic se je zato obrnila na letalskega prevoznika in zahtevala denarno odškodnino za celotno skupino. Prejela je odgovor, v katerem je prevoznik navedel, da je bila odpoved leta posledica izrednih razmer, in sicer slabega vremena in da potniki zato niso upravičeni do odškodnine. Potrošnica se z obrazložitvijo ni strinjala in je vztrajala pri svoji zahtevi. Tudi v naslednjem odgovoru je letalski prevoznik ponovil, da je odpoved posledica izrednih razmer in da potniki do odškodnine niso upravičeni.
Ker sami pri reševanju pritožbe niso bili uspešni, so potniki zadevo predali v obravnavo EPC Slovenija, kjer smo se povezali s centrom na Madžarskem, ki je kontaktiral prevoznika. Po posredovanju Mreže EPC so vsi potniki prejeli odškodnino, in sicer v skupnem znesku 3000 evrov.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024