EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


05.01.2018

Skupina slovenskih potnikov na Finskem tri dni brez prtljage


Naslovna slika

Skupina petih potnikov je konec oktobra 2017 potovala z letalom na relaciji Ljubljana - München - Oulu. Ko so prispeli na Finsko njihove prtljage ni bilo, zato so si morali kupiti najnujnejšo obleko in higienske pripomočke. Po treh dneh bivanja so prtljago prejeli.

Za povračilo stroškov so se najprej obrnili na slovenskega letalskega prevoznika, s katerim so potovali do Münchna, ta pa jim je svetoval, da kontaktirajo finskega prevoznika. Od slednjega so prejeli odgovor, da jim pripada povračilo v višini 70 EUR na potnika ter polovica vrednosti za preostale nakupe. S ponujenim se niso strinjali, saj so zahtevali povračilo v celoti (v povprečju 150 evrov na potnika), zato so se za pomoč obrnili na EPC.

Zadevo smo preučili in jo poslali v obravnavo EPC na Finskem. Sprva so finski kolegi vztrajali pri tem, da potniki niso upravičeni do vračila celotne vrednosti nakupov in niso želeli kontaktirati prevoznika. Finski organ za izvensodno reševanje potrošniških sporov je namreč v podobni zadevi v preteklosti odločil, da mora prevoznik povrniti le stroške najnujnejših nakupov, pri čemer potrošnik ni upravičen do celotnega zneska ampak le delnega, saj lahko stvari (npr. obleke) obdrži in jih uporablja še naprej. Poleg tega pa bi moral potnik pomembnejše stvari (kot so npr. medicinski pripomočki) imeti v ročni prtljagi.

Kljub začetnemu nestrinjanju smo EPC na Finskem uspeli prepričati, da so pisali prevozniku in zahtevali povračilo stroškov v celoti. Nedolgo za tem, je letalski prevoznik potnike obvestil, da jim bo povrnil celotno vrednost nakupov, kar za 5 potnikov znaša 735 evrov.



Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024