EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


31.03.2015

Težave nemške potrošnice s pečico


Naslovna slika

EPC iz Nemčije nam je posredoval primer nemške potrošnice, ki je kupila pečico slovenskega proizvajalca bele tehnike. Po enem letu in pol brezhibnega delovanja so se začele težave: temperatura pečenja ni bila več skladna z nastavljeno temperaturo, pri peki občutljivega peciva pa so se pokazale tudi razlike med levo in desno stranjo pečenja.

Potrošnica se je obrnila na pooblaščenega serviserja proizvajalca in zahtevala popravilo v okviru garancije. Pooblaščeni servis je pečico pregledal in ugotovil, da delovanje pečice ustreza tehničnim specifikacijam proizvajalca, čeprav so bile med testiranjem ugotovljene temperaturne razlike. Potrošnici je izstavil račun za opravljeno storitev v vrednosti 98,00 EUR, kateremu je ugovarjala.
 
Potrošnica z opravljenim servisom ni bila zadovoljna in se je obrnila na mrežo EPC. Slovenski EPC je s pritožbo seznanil proizvajalca, ta je posredoval pri pooblaščenem serviserju, ki je pečico ponovno pregledal, garanciji ugodil ter pečico zamenjal.  


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024