EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


22.04.2020

Težave z neustreznim izdelkom, kupljenim prek spleta


Naslovna slika

Potrošnik je pri avstrijskem podjetju naročil izdelek, za katerega se je izkazalo, da ni primeren oz. da ni  v skladu z oglaševanim izdelkom. Po večkratnih poskusih reševanja zadeve s prodajalcem, ki je potrošniku med drugim ponudil alternativni izdelek, ki pa še zmeraj ni ustrezal potrošniku, se je slednji odločil za vračilo kupnine skupaj s stroški, ki so nastali ob poskusni montaži kupljenega artikla, skupaj skoraj v višini 1220 €.

Ker prodajalec ni želel prevzeti nase vseh dodatnih stroškov, povezanih z nakupom, se je potrošnik obrnil na EPC, ki je zadevo preučil in jo posredoval kolegom v Avstrijo. 

Po posredovanju avstrijskega EPC, je ponudnik znova stopil v kontakt s potrošnikom, s katerim je naposled našel ustrezni izdelek, s katerim bi nadomestil prvotni nakup. Potrošnik se je z rešitvijo prodajalca strinjal in ker je bil novi izdelek ustrezen, se je primer uspešno zaključil. 

 








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024