04.01.2015
Vračilo kupnine za čevlje

Na nas se je obrnila potrošnica, ki je imela težave z eno od nemških spletnih trgovin. Pri njih je naročila čevlje, ki jih je tudi že plačala preko bančnega nakazila, vendar so ji čez čas odgovorili, da čevljev nimajo več na zalogi in da ji bo denar vrnjen. Zapletlo se je pri posredovanju njenih bančnih podatkov za vračilo denarja, ker je spletna trgovina vztrajno nakazovala denar direktno na račun ene od slovenskih bank. Račun ni bil pravi in šele po posredovanju mreže EPC, je bil potrošnici denar nakazan na njen račun.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024