20.01.2025
Vračilo kupnine po neuspešnih popravilih

Slovenski potrošnik je zahteval vračilo kupnine za drobilec lesa, ki je po opravljenem popravilu ponovno prenehal delovati. Po prvem neuspešnem popravilu je prodajalca obvestil o odstopu od pogodbe in zahteval vračilo denarja. Kljub temu je prodajalec izdelek ponovno popravil, vendar ga potrošnik ni želel sprejeti, saj je izrecno zahteval vračilo kupnine, ne dodatnega popravila. Po Zakonu o varstvu potrošnikov ima potrošnik pravico do popravila, zamenjave ali vračila denarja, če izdelek ne deluje skladno s pričakovanji. Ker popravljanje ni rešilo težave, je bil potrošnik upravičen do odstopa od pogodbe in vračila denarja.
Ker je prodajalec vztrajal pri popravilu namesto vračila denarja, potrošnik pa je zavračal prevzem izdelka in ostajal pri svoji zahtevi, je komunikacija zastala, zato se je potrošnik obrnil na EPC Slovenija za pomoč. Pravniki EPC Slovenija so po pregledu primera ugotovili, da je potrošnik v skladu z zakonodajo upravičen do vračila celotne kupnine.
EPC Slovenija je skupaj z nemškimi kolegi uspešno posredoval pri prodajalcu, ki je po dveh posredovanjih vrnil celotno kupnino potrošniku. Primer prikazuje pomen vztrajanja pri svojih pravicah in učinkovitost evropskih čezmejnih mehanizmov za reševanje sporov med potrošniki in prodajalci znotraj EU.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023