EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


04.01.2015

Vračilo kupnine za letalsko karto


Naslovna slika

Potrošnica je preko španskega posrednika za prodajo letalskih kart kupila karte za let iz Benetk do Aten. Čez nekaj dni je od posrednika prejela obvestilo o spremembi leta, vendar spremenjen let, ki je bil potrošnici ponujen, ni več služil namenu. Potrošnica je zato poskušala navezati stik s posrednikom preko elektronske pošte, vendar ni bila uspešna. Za spremembo leta oz. vračilo denarja bi jih, po njihovih navodilih, morala poklicati na telefonsko številko, ki pa je bila vseskozi zasedena. Potrošnica je zato za pomoč zaprosila EPC Slovenija, ki je s pomočjo EPC Španija od posrednika uspešno zahteval vračilo kupnine za letalsko karto.


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024