EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

Vračilo kupnine za nedostavljeni izdelek


01.06.2020

Naslovna slika

 

Potrošnik je v spletni trgovini s sedežem v Avstriji, s katero v preteklosti ni imel težav, naročil izdelek v vrednosti skoraj 500 €. Na začetku je bilo še možno spremljati pot pošiljke, a ker ta ni bila dostavljena v 14 dneh, se je potrošnik sprva obrnil na pošto, potem pa še na prodajalca, ki pa se ni odzval.

Po 30 dneh je potrošnik še tretjič poskusil stopiti v kontakt s prodajalcem, ki se na večkratne poizvedbe potrošnika ni odzival, in ga obvestil, da odstopa od pogodbe in zahteva vračilo kupnine. Na presenečenje potrošnika je še isti dan prejel obvestilo o odposlanem paketu, ki bi moral biti dostavljen v roku 3-5 delovnih dni. 

Ker paket ni bil dostavljen v več kot desetih delovnih dneh, je potrošnik ponovno obvestil prodajalca o nepreklicnem odstopu od pogodbe, in zahtevo za povračilo kupnine. Potrošnik odgovora ni prejel, zato je za pomoč zaprosil EPC, ki je pripravil primer za posredovanje kolegom v Avstrijo.

Po večmesečnem čakanju na odziv prodajalca, ki je prejel vsaj dva opomnika, dosegljiv pa ni bil niti prek telefona, je EPC preveril, ali je prodajalec v vmesnem času vzpostavil stik s potrošnikom. Ta nam je sporočil, da sicer ni prejel nobenega pisnega ali telefonskega sporočila, da pa je na svojem računu odkril nakazilo kupnine, ki jo je zahteval pred štirimi meseci.

 

 *Foto: Ellen Auer on Unsplash








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021