EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


31.08.2017

Vračilo kupnine zaradi deformirane nosilne kletke za psa


Naslovna slika

Potrošnik je v začetku julija 2017 pri spletnem prodajalcu s sedežem v Nemčiji naročil nosilno kletko za psa v vrednosti 59,99 evrov. Po slabih dveh mesecih od nakupa je kletko opral in jo pustil sušiti na dopoldanskem soncu. Po uri sušenja se je plastično dno močno deformiralo, zato je kletka postala neuporabna.

Potrošnik je pri prodajalcu vložil reklamacijo, ki ji je priložil fotografije kletke. Kmalu je prejel odgovor, da taka poškodba izdelka ni zajeta v garanciji in da zato reklamacije ne morejo upoštevati.

Prodajalec se je v svojem odgovoru osredotočil na pravice, ki izhajajo iz prostovoljnega jamstva, ki je bilo očitno dano za izdelek, pri tem pa prezrl pravice, ki jih zagotavlja zakonsko jamstvo za blago z napako, ki ga lahko potrošniki v vseh državah EU uveljavljajo dve leti od nakupa. V tem času lahko potrošnik zahteva popravilo ali zamenjavo izdelka, če to ni možno pa delno ali celotno vračilo kupnine.

Primer smo poslali v obravnavo kolegom v Nemčiji, ki so vzpostavili stik s prodajalcem in mu pojasnili potrošnikove pravice. V manj kot enem tednu je prodajalec potrošniku odgovoril in zagotovil, da bo vrnil celotno kupnino. Ta je bila nakazana na potrošnikov račun v naslednjih nekaj dneh.


Foto: depositphotos

 








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024