Vračilo kupnine za zvočnike, ki jih ni na zalogi

Slovenski potrošnik je v nizozemski spletni trgovini naročil zvočnike, ki pa jih ni prejel. Ker prodajalec na njegova sporočila ni odgovarjal, je potrošnik za pomoč pri vzpostavitvi stika s podjetjem zaprosil EPC Slovenija. Slab mesec po tem, ko je EPC Slovenija s pomočjo EPC Nizozemska pozval podjetje, da potrošniku dostavi blago, so pri podjetju odgovorili, da naročenega blaga ne morejo zagotoviti, zato so potrošniku vrnili kupnino v višini 97,9 EUR.
Prodajalec mora potrošniku dostaviti blago v dogovorjenem roku. V kolikor ta rok ni določen, mora podjetje svojo obveznost načeloma izpolniti takoj, najpozneje pa v 30 dneh po sklenitvi pogodbe. Če podjetje svoje obveznosti ne izpolni, mu potrošnik določi primerni dodatni rok za izpolnitev. Če podjetje niti v dodatnem roku ne izpolni obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, torej zahteva vračilo kupnine.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024