Vračilo neustrezno pakiranega izdelka
Potrošnik je prek spleta naročil računalniške komponente, vredne skoraj 400 €, ob njihovi dostavi pa je ugotovil, da paket ni bil ustrezno zaščiten, čeprav gre za občutljive tehnične izdelke, o čemer je obvestil tudi prodajalca.
Ta se je čez nekaj časa z zamudo odzval ter potrošniku sporočil, da lahko izdelke vrne, vendar bo moral strošek vračila kriti sam, s čimer se potrošnik ni strinjal, kajti povod za odstop od pogodbe je bil neprimerna dostava občutljivega paketa.
Nasvet je poiskal pri EPC, ki je primer preučil in pritožbo potrošnika predal kolegom na Madžarskem. Tudi kolegi so imeli težave z odzivnostjo prodajalca, a naposled je ta sporočil, da je zadevo uredil, kar je potrdil tudi potrošnik, ki je na svoj račun prejel celotno kupnino brez odbitka stroškov za vračilo izdelkov.
Foto: Klára Vernarcová on Unsplash
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021