26.10.2022
Zamuda pri dostavi prtljage

Na EPC Slovenija se je obrnil slovenski potrošnik, ki je ob pristanku na izbrani destinaciji z letalsko družbo Lufthansa naletel na težave. Njegova in ženina prtljaga je prispela z zamudo, in sicer naslednji dan. Ob spoznanju, da njune prtljage ne bo, sta odšla v najbližje trgovine in si v vrednosti 900 evrov kupila osnovno kozmetiko ter kose oblačil in obutve, ki sta jih do nadaljnjega potrebovala na svojem potovanju.
Kasneje sta od letalskega prevoznika zahtevala povračilo nastalih stroškov, vendar se po začetnem odzivu na njune prošnje ta kasneje ni več odzival. Potnika sta se za pomoč in nasvet, kaj storiti, obrnila na EPC Slovenija.
Po proučitvi zadeve je EPC Slovenija njuno pritožbo posredoval na nemški EPC. Nemški kolegi so posredovali pri letalskem prevozniku in se poskušali dogovoriti za mirno in izvensodno rešitev nastale situacije. Posredovanje je bilo uspešno. Letalski prevoznik Lufthansa se je odzval ter na podlagi ocene stroškov za najnujnejše nakupe potnikoma povrnil polovico stroškov vrhnjih oblačil, spodnjega perila, obutve in drugih predmetov ter stroške za kozmetiko v celoti.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023