Zaradi preveč prodanih kart, potnika sprejela drug let in izgubila en dan počitnic

Slovenski potrošnik je skupaj s svojim dekletom načrtoval potovanje v Bangkok z italijanskim letalskim prevoznikom. Potovati bi morala 9. novembra, in sicer iz Benetk preko Rima do Abu Dabija in od tu naprej na Tajsko. Zaradi preveč prodanih letalskih kart je letalski prevoznik potnikom ponudil direktni let iz Benetk do Abu Dabija, 3 ure kasneje od načrtovanega leta, ki pa sta ga potnika sprejela. Zaradi slabih vremenskih razmer je letalo vzletelo kasneje kot je bilo predvideno, zato sta v Abu Dabi prispela prepozno, da bi ujela let do Bangkoka. Njuno letalo naj bi iz Abu Dabija vzletelo ob 10. uri naslednji dan, vendar je imel tudi ta let zamudo. Na koncu sta a prispela v Bangkok en dan kasneje, kot je bilo načrtovano in s tem zgubila en dan počitnic.
Potnika sta v konkretnem primeru upravičena do pavšalne odškodnine 600 evrov po osebi, ki ju je po posredovanju EPC v Italiji prevoznik tudi izplačal.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024