Potrošniške teme
V zadnjih desetih letih se je za pomoč na mrežo EPC obrnilo 300.000 potrošnikov, medtem, ko je po informacije in nasvet glede potrošniških pravic prišlo več 650.000 potrošnikov, število tovrstnih stikov pa je v zadnjih dveh letih naraslo za 30%. Na delo mreže EPC je močno vplival porast spletne prodaje v zadnjem desetletju. Leta 2005 se je na spletno trgovino nanašalo 29 % pritožb, leta 2014 pa 68%! Pritožbe v zvezi s potovanji predstavljajo približno eno tretjino vseh pritožb. Najbolj osupljiv porast števila pritožb pa je na področju najema vozil. (Številka se je več kot podvojila – 835 pritožb leta 2010 in 1761 leta 2014).
Najnovejši prispevki
Poslovni model prodaje na drobno prek spleta, pri katerem trgovina nima lastne zaloge izdelk...
Statistični podatki o delovanju mreže EPC med pandemijo.Â
V Sloveniji od 1. januarja dalje velja, da delavec lahko dela maksimalno 2 nedelji v mesecu, ve...
Zakonodaja, ki državljanom EU daje pravico do čezmejnega zdravstvenega varstva omogoča številne...
Evropska komisija je danes objavila paket novih zakonodajnih predlogov na področju spletne trgo...
Airbnb je priljubljena spletna platforma, ki povezuje iskalce in ponudnike nastanitev ter iskal...
S 13. junijem 2014 se je v vseh državah članicah Evropske Unije pričela uporabljati Direktiva 2...
Evropska unija je v svojih predpisih določila vrsto pravic, ki jih imajo potniki, kadar potujej...
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021