V primeru spora s tujim ponudnikom iz EU ali tretje države, kamor se poslej prišteva tudi Združ...
Slovenski potrošniki so v zadnjem letu imeli največ težav s ponudniki iz Španije (18,3 % vseh p...
Pravica do zamenjave - uveljavljanje stvarne napake.
Potnik je za skupino 9 posameznikov rezerviral letalske karte prek platforme MyTrip v višini sk...
Slovenski potrošnik je prek spletne strani nemške turistične agencije rezerviral dopust v izbra...
Potrošnik je prek spleta naročil računalniške komponente, vredne skoraj 400 EUR, ob njihovi dos...
Potrošnik, ki je imel marca 2020 rezerviran apartma v avstrijskem hotelu, je nekaj dni pred pri...
Skupina 4 potrošnikov je pri slovenski agenciji, ki je posredovala ponudbo organizatorja potova...
Potrošnik je pri slovenski potovalni agenciji rezerviral paketno potovanje s povratnim letom in...
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023