EPC
MGRT

Primeri rešenih pritožb

28.09.2020

Neizkoriščena rezervacija namestitve zaradi izbruha COVID-19

Preberite več,...

22.09.2020

Potrošnik je na portalu booking.com uredil rezervacijo za bivanje v hotelu, a ker ravno v tem č...

Preberite več,...

10.09.2020

Kaj je pravzaprav paketno potovanje? Kako so potniki zaščiteni in katere pravice imajo ob nakup...

Preberite več,...

25.08.2020

Potrošnik je januarja 2020 vplačal rezervacijo leta Dunaj-Ženeva v višini 178,33 €, ki naj bi s...

Preberite več,...

25.08.2020

Februarja je potrošnik na spletu kupil robotski sesalnik Xiomi s ceno 295 EUR. Marca je opazil...

Preberite več,...

04.06.2020

Potrošnik je na začetku februarja 2020 pri agenciji Top10 potovanja rezerviral in vplačal počit...

Preberite več,...

01.06.2020

Potrošnik je v spletni trgovini s sedežem v Avstriji, s katero v preteklosti ni imel težav, nar...

Preberite več,...

05.05.2020

Skupina 4 potnikov je pri družbi EasyJet vplačala rezervacijo povratnega leta na relaciji Benet...

Preberite več,...

04.05.2020

V aprilu smo uspešno zaključili 2 primera pritožbe v zvezi z nakupom preko spletne trgovine v s...

Preberite več,...

22.04.2020

 Spletni prodajalec vam mora zagotoviti informacije o izdelku še pred nakupom.

Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023